来年3月に開催される、第一回京都マラソンの抽選結果が来た。


We reiterate our heartfelt sympathy for everyone who suffered in the Great East Japan Earthquake

Thank you for applying to enter the Kyoto Marathon 2012.
We apologize profusely that this notification has been delayed for one month.
Applications for this year’s marathon received between August 22 and September 20, 2011,
greatly outnumbered places available and, therefore, runners were selected lottery style.
We are pleased to notify you that your application was successful.

The next step is to pay your entry fee.
Click on the link below to be taken to a payment page. Please make sure you pay on time, as the
entries of those who fail to pay the fees by the deadline indicated will be nullified.


という事で、見事当選。
まぁ~名古屋ウィメンズマラソンと同日なので、当選するとは思ってた。
しかも、海外枠だし、参加費高めだし・・・(笑)

で、京都は東京の2週間後だし、本当は、東京マラソンのヘッジの為に申込みした大会だったから、別に走らなくてもいいかなぁ~?って思ってたんだけど、当選したらしたで、なんか、走りたい・・・って思う自分が居る。

しか~~し、金銭面がきつ~~~~~い。
東京の後、4月にボストンがあって、これまたボストンの宿泊&エアーが高いのよ。
無職の身には、きびし~~~。
京都までの旅費、滞在費を色々調べてるんだけど、まあ~宿は素泊まり&アメニティーなし、布団の上げ下げは自分で!というホテルで3900円。
交通費は夜行バスで片道5000円ぐらい。
ん~~ただ今、もの凄くお悩み中です。

ちなみに、京都マラソンのコースは

content_img_02_convert_20111126121008.jpg

な感じで、東京マラソンのはとバスツアー並な観光地は行けないみたいだけど・・・・


コメント
コメントを投稿
URL:
Comment:
Pass:
秘密: 管理者にだけ表示を許可
 
トラックバック
この記事へのトラックバック
